Bra dag!!

Har haft en jätte bra dag idag. Började dagen med att gå på stan med Älsklingen och och Martin och Thomas som är på besök från Malmö och Karlskrona =) Dom är på fest ikväll med temat "billig" så vi gick och klurade lite på stan och då kom jag på den geniala iden att klä ut Nicke till Hora =P KLockret så vi köpte peruk och lite annat som behövdes. Så nu på kvällen har jag fixat i ordning honom. Riktig förvandling haha och fick nyss höra via sms att det blev succe =)
Själv köpte jag mig en tröja på BikBok när vi var på stan. Hade ett presentkort där på 200 kr som jag fått av Nicke men tröjan jag hade kollat in kostade 400 kr. Men idag var det 50% på massor i butiken, bland annat min tröja så då blev jag super glad =)

Nu sitter jag mest och slappar. Tänkte städa upp här och sen ta en varm dusch och bara va. Kanske vara lite serriös också och skicka iväg mitt cv till lite olika telefonförsäljnings jobb jag kollat upp.
Pallar nog inte gå bort till festen. Det får bli en annan gång istället =)

Trevlig lördagkväll på er allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0