<3 <3 <3 <3

Saknar er!!!!

Vi har flygit i min säng
Vi har sovit i en gran hydda i alljungen
Vi har varit uppe på öb taken och polisen fick plocka ner oss
Vi har gått härliga promenader i Holmsjö ner till sjön där vi pratade om allt och ingenting
Vi flög ner för backarna i sälen
Vi har myst på Waynes
Vi har haft galna fester
Vi har klätt ut oss till Emil, Karlsson på taket och Pippi
Vi har bråkat en massa
Vi har gråtit en massa
Vi har skrattat sjukt mkt

Tänker på er mina hjärtan. Saknar er. Vi har haft så otroligt roligt ihop. Vill ha er nära mig. Klart vi kommer ses så ofta vi kan och vi kommer alltid ha varandra. Jag kommer alltid finnas för er vad som än händer. Det vi har haft ihop går inte att beskriva med ord. Vänner som er får man bara en gång i livet och jag tänker aldrig släppa taget om er <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0