Torsdag!

Mår mkt bättre nu tack och lov. Mne ångrar ändå inte att jag inte ska med på kryssningen. Har ingen lust att dricka en massa när jag precis varit sjuk. Kommer bara bli värre då. Har inte jobbat ikväll utan ska vila upp mig till topp till Söndag istället då vi inte jobbar fredagar och lördagar.

Så vad har jag gjort idag? Bra fråga! Stigit upp, pratat i tele, rökt, pratat i tele, kollat tv, umgåst med älsklingen, pratat i tele osv. Inget vettigt alls egentligen haha. Haft lite myspys med älsklingen nu på kvällen också och det var väl ganska vettigt förutom det onyttiga vi åt haha.

Pratade med Carro (Nickes syster) nu precis. Galet underbar tjej det där. Var längesen vi hördes så det var väldigt skönt att snacka lite. Älskar dig gumman <3 <3

Har mkt funderingar kring jul. Ska bli så mysigt att fira jul med syster och min lille Samuel. Ska nog försöka ta mig en runda på stan till helgen och köpa hans första julklappar =) Ååå vad det ska bli mysigt!!

Ska nog skriva en liten quiz till mig själv om mig själv nu haha men den kommer i ett annat inlägg =)
Har aldrig gjort det utan bara snott alla andras så det ska bli intressant och se hur det går.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0