Sjuk =(

Bloggade aldrig klart om min helg i karlskrona.

I söndags firade vi förstås fars dag. Pappa kom ut till syster och vi åt jätte god älg gryta. Hur gott som helst!! Sedan fikade vi och umgicks bara. Det var en toppen dag. Efter det skjutsade pappa in mig till stan för jag hade en liten dejt med Lina =) Vi gick ut och gick en runda och pratade av oss och så slappade vi framför tv:n. Alltid lika skönt att träffa dig syster.

På måndag morgon tidigt som attan tog jag bussen till kalmar och bytte sedan där till tåg till Linköping. Sov typ hela vägen. Skulle jobba på kvällen men så blev det inte. Har åkt på en riktigt fryg förkylning och i natt har jag mest legat vaken och hostat. Så jävla tråkigt. Kan inte jobba ´, känner mig så dålig då. Vet inte ens om jag kan pka med på reunionkryssningen som är på fredag. Skulle ju egentligen åka upp tilkl stockholm på torsdag menmen. Vi får se om jag blir bättre men just nu ser det inte så ljust ut =(

Ska bara bädda ner mig i sängen tills jag blir frisk!!!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: tove

Krya på dig hjärtat <3

2009-11-10 @ 22:10:36
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0