Måndag!!

Gick upp vid tolv idag. Lite senare än jag hade planerat menmen. Blev jätte glad när jag kollade posten och såg att avin kommit till min jacka som jag köpt!! Letade upp stället på hitta.se där jag skulle hämta jackan eftersom jag inte hittar så bra här uppe haha men det gick bra i alla fall. Klädde på mig och började gå och efter en bit upptäcker jag att jag har mina badtofflor på fötterna =P Lite snurrig var jag allt så det var bara att vända och ta på sig ett par riktiga skor. Hämtade tillslut min nya jacka och den passade verkligen jätte bra =)

Lite senare gick jag ut och gick en runda och pratade med Robin. Det var ett tag sen vi hördes och stackaren var sjuk. Hoppas du snart blir bättre. Saknar dig vännen!!

Efter min promenad började jag med maten så den var klar lagom till Nicke kom hem från skolan och efter vi käkat gick jag till jobbet. Det gick bra att jobba och jag vann ännu en tia lott som jag nu skrapat och tro det eller ej men jag vann en ny lott =) Efter jobbet pallade jag mig ner till tågstationen för att köpa tågbiljett till Karlskrona. Skönt att ha det klart nu. Bara tre dagar kvar =)

Kom även på idag att jag ska på reunionkryssningen nästa vecka. Stockholm-Riga-Barskolan-Here I come!!! Ska bli kul som fan! Hoppas Angelica och Hanna pallrar sig hem från gran canaria bara så dom kan hänga med.

Nu ska Nicke och jag kolla lite lost och sedan nana. Har tvätt tid imån klockan sju så det blir en tidig morgon.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0