Livet rullar på!!

Hej på er. Livet här i Linköping rullar på fint. Det går kanon på jobbet och det känns väldigt kul. Idag innan jag började jobba gick jag och NIcke in till stan och tog en mysig fika och kollade sedan efter lite julklappar till Samuel. Längtar till jul nu!!

Bara en vecka och två dagar till jag åker ner till karlskrona nu =) Längtar!! Kollade tågpriserna nyss och det var inge roligt. Men det är ju ett tag till så det hinner säkert ändra sig. Annars får jag hoppas på en sista minuten.

En jobbdag kvar och sen är jag ledig i två dagar ska bli härligt =) Ja jag har väl inte så mkt att blogga om egentligen men ha det fint allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0