Karlskrona!!!

Kom till Karlskrona igår vid halv tolv tiden och blev då mött av både Emelie, Samuel och Pian =) Mysigt värre. Vi gick på stan hela dagen och shoppade och så gick vi till mcdonalds där Samuel busade runt. På vägen hem stannade vi till i Lyckeby för att storhadla och sen på kvällen kom Lina ut till Jämjö och käkade tacos med oss och umgicks!! Blev verkligen en toppen dag och lika underbart att träffa alla igen som det alltid är!!!

Den här dagen har varit precis lika underbar. Har passat Samuel hela dagen så vi har lekt med Pian och Tove och så åkte vi ut och tittade på Toves hästar och vi har till och med ridit. Det kändes riktigt skönt att vara tillbaka på hästryggen igen. Var ett bra tag sedan nu jag red. Lille Samuel fick också rida. Han var så nöjd så och jätte duktig var han. Pian fick vi också upp på hästryggen haha. Stolt över dig gumman och du var verkligen jätte duktig!!
En riktigt kanon häst du har där Tove. Hur mysig som helst.

Samuel Har varit så duktig och på bra humör hela dagen. Så härligt. Han somnade som en stock i bilen på vägen hem efter flera timmar i stallet. Nu på kvällen har vi bara myst i soffan och kollat på svampbob och ätit lördagsgodig och nu kom Emelie och Johan hem för en stund sedan.

Ska lägga mig tidigt ikväll. Är helt slut. Det tar på krafterna att vara barnvakt men det är ändå alltid lika roligt. Älskar mig Samuel massor!!

Tack mina prinsessor för en kanon dag!! Älskar er <3 <3

Imån blir det besök hos mormor för att fira första advent. Var längesen jag träffade lilla mormor nu. Kommer bli jätte kul!!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0