Jobbig dag!

Idag har varit en riktigt jobbig dag. Har ont i huvudet för jag har gråtit så mkt. Har väl egentligen inte haft ngn dirrekt anledning till det heller. Har nog bara haft en hel del i huvudet ett tag nu och nu släppte det. Man behöver låte det komma fram, förr eller senare gör det de i alla fall. Har bara inte orkat känna och ta på allt jag haft inom mig. Därför kommer allt på en gång istället. Man kan inte dölja vad man känner för länge. Det skadar bara en själv.

Ska försöka piggna till lite nu och ha en mysig kväll med älsklingen. Tack för ditt stöd idag baby. Du har varit underbar men det är du alltid. Tack för att du orkar vara stark för oss båda när mina krafter tar slut.  Jag kan vara glad som har en så underbar pojkvän <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0