Ingen Kryssning =(

Har beslutat att inte åka med på reunionkryssningen eftersom jag inte är helt frisk än. Visst jag är på bättringsvägen och skönt är väl de men känner inte att jag vill åka på en färja i 36 timmar när jag inte är på topp. Känns bara som onödiga pengar plus att jag kommer dra ner stämningen. Menmen inget att göra åt. Får komma på nästa lilla reunionträff istället.

Idag har jag typ sovit hela dagen. Behövdes känner jag. Ska nog stanna hemma från jobbet imån med och sen jobba på söndag istället. Hoppas jag är helt fit for fight då ;)

Ikväll händer inte mkt. Ska försöka att bara ta det lugnt för annars är det så typiskt mig när jag väl känner mig lite bättre att göra en massa saker och så blir jag sämre igen. Det vill jag verkligen inte så jag ska bara slappa.

Älskar dig och finns här för dig vad som än händer.
"Dom" behanldlade dig så fel och skötte hela situationen på helt fel sätt.
Men låt "dom" inte trycka ner dig för du vet lika väl som jag att dom gjorde fel.
Alltid vi <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0