Första advent!

Jisses vad fort tiden går. Redan första advent! Har haft en kanon dag. Först var vi hos lilla mormor och åt lite middag och fikade. Var jätte mysigt. Det var allt för längesen jag träffade henne. Tråkigt att det blir så men det är inte så lätt när man inte har körkort. Borde ta tag i det. Synd att det kostar skjortan bara. Menmen det kommer det med.

Efter mormor åkte vi till pappsen och Sussie där vi blev bjudna på middag nummer två =) Super gott, kyckling med potatisgratäng och grejor. Mums!! Vi hade verkligen jätte trevligt.

Nu har vi varit hemma i snart 2 timmar. Vi har städat och Emelie har beställt disneyfilmer till lilla Samuel. Längtar så mkt till jul men samtidigt börjar julångesten komma. Mkt dubbla känslor såhär kring jul men jag tror faktiskt det kommer bli jätte bra.

Ikväll blir det mys till en film vi hyrt, eller mys och mys det var visst en skräckfilm vi hyrde haha. Det blir nog bra!!

Den här helgen har bara sprungit iväg och imån åker jag redan till Linköping igen =( Men bara tre veckor till jag kommer ner igen =) Det går fort. Ska jobba fram tills dess och sen börja med min julhandling!!

Tack alla för en toppen helg!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0