Det här händer bara inte!

Är så jävla förbannad just nu. Eller jag vet nog inte riktigt vad jag är egentligen. Det är bara så jävla fel. En person som orsakat så mkt skada, kan den här personen inte bara ge upp? Det är inte över än inte på långa vägar. Jag hatar dig så jävla mkt. Du bara förstör och förstör och förstör. Varför? Varför får det aldrig vara bra? Jag är så jävla trött på att ställa den frågan. Men det får ju fan inte vara bra. Aldrig! Helt jävla sjukt. Ge mig kraft ngn för ibland undrar jag hur länge man orkar? Hur mkt ska en männsika orka ta? Och hur mkt kan en människa egentligen förstöra? Jävligt mkt har jag nu lärt mig. Man ska inte lita på människor så är det bara.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0