Det här är jag, min familj och mina vänner!

ALLMÄN FAKTA!

Namn (fullständigt):
Emma Aina Eleonore Ekström
Födelsedag: 1990-04-16
Bor: Linköping
Hemstad: Karlskrona
Civilstatus: Sambo med Niclas
Religion: Kristendom
Mobilnummer: Inget jag lämnar ut här =)

DET HÄR ÄR JAG!

Den allmäna faktan har ni nu fått höra och vem är då jag egentligen? En 19 årig tjej som är rätt så nyinflyttad i Linköping. Jag bor här i ett litet korridorsrum med min älskade pojkvän och vi går varandra på nerverna ganska ofta då vi nu bor så trångt men vad gör man inte om man älskar varandra och vill vara med varandra. Jag har jobb här som "telefonförsäljare" och jag är riktigt bra på det så passa er ;) På fritiden gör jag inte så mkt. Är mest ute och går i skogen eller på stan, plockar här hemma och myser med Nicke. Har inte skaffat mig ett så vidare stort umgänge här uppe än men det kommer. Jag gillar att mysa med tända ljus och avslappningsmusik likaväl som jag gillar att göra Karlskrona osäkert med mina vänner när jag väl är nere på besök. Jag är nog en helt vanlig tjej egentligen med tusen funderingar om livet och framtiden men samtidigt tycker jag det är viktigast att leva i nuet!

FAMILJ!-En liten beskrivning av mina lilla kära familj <3

Niclas
Min sambo Nicke Picke. Vi har varit tillsammans sedan 10 Maj 2007 om jag inte mins helt fel :S Det där med datum är inte så lätt att komma ihåg efter ett tag och egentligen tycker jag inte det spelar så stor roll heller. Niclas är världens bästa pojkvän. Jag menar det verkligen. Han har allt en tjej kan önsa sig. Både på insidan och utsidan ;) Han behandlar mig som sin prinsessa och han älskar mig som mest även när jag förtjänar det som minst <3 <3

Emelie
Min kära syster som är tre år äldre än mig och har en liten son på 2 år som heter Samuel. Emelie och jag har gått igenom mycket tillsammans. Många jobbiga saker och mycket jag aldrig trott vi skulle klara. Idag kan jag på ett vis vara tacksam över det för allt vi gått igenom har bara gjort oss starkare och den kontakten vi har idag och de band vi skapat skulle inte för allt i världen gå att bryta. Visst bråkar vi väl som alla syskon gör men vi kommer alltid ha det där speciella. Det där som bara vi har och ingen annan kan förstå. Du känner mig till 100% och med dig behöver jag aldrig låtsas. Jag älskar dig Emelie och du vet, Aldrig utan min syster <3

Samuel
Min lille ögonsten. Jag är då Samuels moster och jag skulle göra vad som helst för honom. Jag är nog väldigt överbeskyddande mot honom speciellt när vi är själva men det är bara för att jag aldrig någonsin skulle förlåta mig själv om något hände honom. Jag älskar att busa och leka med honom och det bästa jag vet är att se honom lycklig och höra hans lyckliga skratt som verkligen kommer från hjärtat när han är riktigt glad. Det är kul att vara med i hans uppväxt och se hur han ständigt utvecklas och blir större och större. Han är den finaste lillkillen som finns och jag älskar dig ibland så det gör ont min lille prins <3 

Pappa
Då var det min kära pappa då. Vi har väl egentligen en helt normal pappa-dotter relation idag trots att det har varit väldigt upp och ner tidigare. Men då är det viktigt att inte blicka bakåt utan att man tar vara på det man har idag. Min pappa jobbar inom marinen så man har haft många fina middagar och roliga utflykter på båtar när man varit liten. Min pappa älskar havet. Skulle han inte jobba med det han gör skulle han nog inte trivas. Ungefär som att ta bort vingarna frå en pilot skulle jag tro. Älskar min pappa väldigt mycket och han är en person i mitt liv jag verkligen är stolt över <3

Tommy och Nettan
Tommy och Nettan är då mina "bonusföräldrar" skulle man kunna säga för att göra det enkelt. Två underbara människor, inget snack om saken. Dom tog mig till sig som en egen dotter och tog hand om mig utan att tveka en sekund. Dom har hjälpt mig många gånger i tuffa tider och jag hade inte varit den jag är idag utan er <3 <3

Lina
Så var det syster Lina sist men inte minst. Lina är då egentligen inte min biologiska syster men i mina ögon spelar det ingen roll. För mig har du alltid varit som en "riktig" syster och det veT jag att jag varit för dig med. Det är många gånger du stöttat mig, som jag fått gråta mot din axel och du mot min, många roliga och galna stunder har vi haft tillsammans. Du är speciell Lina. En underbar och stark människa som inte ger upp samtidigt som du vill finnas till för alla andra. Du har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig syster <3 <3


Vänner!-En liten bestkrivning av mina älskade vänner <3

Pian och Totty
Mina prinssor som jag har fantastiska minnen tillsammans med. Galna fester, tokiga skolminnen, underbara flumstunder och massa massa mer. Jag har alltid roligt med er och ni får mig alltid på bra humör. Vi är så lika men samtidigt så olika individer och det är nog de som gör att vi passar så bra ihop. Vi är som gjorda för varandra. Jag tror det var menat att vi skulle träffas och jag vet att vi alltid kommer hålla kontakt. Det kanske blir så som vi sa en gång. Att vi i framtiden sitter där och fikar. Jag som trebarnsmamma och dagisfröken, Totty som jurist eller Advokat och Pian som en härligt färgglad fotograf eller designer haha. Det hade inte förvånat mig. Förutom att jag gärna haft ett mindre barn och lite bättre yrke ;) Alltid vi tre prinsessor <3 <3

Hany
En mycket nära vän som jag känt sedan lekis. Våran kontakt har varit upp och ner men vi har alltid funnits för varandra. Vi har haft mkt kul ihop. Kommer du ihåg my little ponny? Haha vilka äkta fjortisar vi var då. Underbara minnen. Kommer altid finnas där för dig snuttan även om vår kontakt inte är den bästa nu. Du vet att jag inte sviker <3 <3

Peman
En barndomskompis som alltid stått mig nära. Träffas mkt sällan nu men det blir så. Man glider ifrån varandra med tiden men när vi väl ses har vi lika bra kontakt ändå. Spelar ingen roll om det tar en vecka eller ett år innan vi ses. Jag har alltid känt ett ansvar för Peman eller Emelie som hon egentligen heter. Ett slags syskon ansvar. Kanske för att jag själv aldrig haft ngt småsyskon. I alla mina barndomsminnen finns Peman med och det är ngt jag är mkt tacksam över <3 <3

Märker nu att jag skrivit väldigt mkt och till er som läst allt får jag tacka så mkt för ni besöker min blogg och är nyfikna på vem jag är och även personerna i mitt liv. Skulle kunna skriva mkt längre om alla jag älskar men ni som inte fått en rad här ni vet att ni betyder ändå. Så jag får tacka för mig för den här gången.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0