Valborg igår!

Det var nog den flummigaste valborg jag varit med om haha. Jag, Nicke och Michael möttes upp vid Willys och handade till grillningen..Sedan gick vi ner bakom högskolan och hittade et mysigt ställe där vi bestämde oss för att slå oss ner. Så vi packar upp och fixar i ordning allt och så tänder vi på engångsgrillen som slocknar lika fort som man hinner blinka. Typiskt tänkte vi! Men vi försökte ändå att få igång den i typ över en timmen?! Haha sen fick vi köpa en ny engångsgrill av ett gäng längre bort som var jätte trevliga men tror ni vi fick igång den? Nej själklart inte. Ngn tändvätska hade vi förstås inte heller. Plus att våra tändare började ta slut. Hungriga och frusna var vi och vi låg på berget och gapskrattade åt oss själva så roligt hade vi i alla fall! Sedan fick vi börja grilla hos det andra gänget men deras engångsgrill började ju också dö ut. Sedan kom räddningen. Tove kom med tändvätska och eld! Haha tror ni vi var lyckliga =D Så när vi fått fart på engångsgrill nummer två så var det bara till att börja grilla och fy fan vad gott det var då. Vi som kämpat så länge. Sedag kom Thomas som är hemma i karlskrona, och en annan vän och slog sig ner hos oss. Då var det mysigt men vi började bli kalla så efter ett tag gick vi hem till Michael och festade lite och hade en massa diskutioner om en massa olika saker haha. Någon utgång blev det inte utan jag längtade hem till sängen och det gjorde älsklingen också. 

Hade en riktigt rolig valborg trots våra små missöden ;-) Hoppas allihopa har haft det! 

Eleonore 

Kommentarer
Postat av: Rickard

av att döma på ditt inlägg så va saknaden av mig oerhört stark igår... det är inte mycket jag begär.. en liten omnämning bara.. t.e.x byt ut "sängen" till "rickard" därav "jag längtade hem till rickard och det gjorde älsklingen också" bara nåt litet sådär.. hahaha

2009-05-01 @ 11:41:20
URL: http://norpius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0