Underbar dag!!

Idag fyller min pappa 49 år. GRATTIS pappsen! Vi har firat han, jag och syster Emelie och Samuel med god mat och tårta. Han fick kläder, fotton och choklad av oss och han blev jätte nöjd =) Det var verkligen jätte mysigt.

Underbart väder har det också varit idag. Solen har lyst och det har varit grymt varmt. Me like!!!

Nu på kvällen har kusin Alex och kusin Hannes tittat förbi en snabbis. Dem hade varit hos kusin My i Kristianstad (tror jag det var) och så tittade dem in på hemvägen. Jätte kul var det att träffa dem och det var aldeles för länge sen. Men Alex kommer ju i alla fall ner till min student och det är ju inte länge kvar hihi.

Annars har jag inte gjort så mkt idag och nu ska jag ta en nattecigg med älsklingen och sedan hoppa i säng. Natti natti!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0