Tredje bloggen idag!

Har ett väldigt stort behov av att prata av mig idag tydligen.
Nicke och carro sitter och spelar soul calibur 4 och själv kan jag inte sova.

Allt känns lite jobbigt nu. Så mkt jag ska hinna med och så lite tid. Det går inte så bra ihop.
Har glidit ifrån så många sista tiden pga mkt pluggande och annat. Känner att dem jag har
kvar vill jag verkligen ta vara på. Men det är så jobbigt nu sista tiden i skolan. Det ska ju vara en
rolig tid och man ska umgås med sin klass och festa och flumma och bara njuta av livet.
Men när finns det tid till de? Pressen är stor nu på att hinna med allt innan betygen säts.
Jag längtar verkligen tills allt är över. Längtar till studenten men dagen efter kommer väl antagligen
ångesten ligga på topp. Arbetslös och bakfull. Fan vad negativ jag låter. Usch!! Men just nu känner jag bara stress.

Har ju mkt att se fram emot också i sommar. Mallorca resan och sen ska jag och älsklingen åka iväg med ju.
Det ska bli underbart kul. Hade velat hitta på något med Ruweni med förståss. Vi kommer alltid på ngt <3
Totty ska ner till skåne och jobba hela sommaren och då kommer man glida ifrån varandra me känns det som.
Vi får åka ner och hälsa på dig snuttan.


Hej och hå hur ska det  gå. Jag är nog inte ensam om att ha tusen tankar just nu. Det har säkerligen de flesta som

ska ta studenten. Man får ta det som det kommer. Jag har lärt mig att när det är jobbigt så ska man bara ta en dag i taget

eller till och med kanske bara en timme i taget. Det behöver jag just nu. En timme i taget. Och det som gäller en timme

frammåt nu är bara datorn och sängen haha. Längre fram orkar jag inte tänkta just nu och vet ni en sak, det behöver jag inte heller =)


Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0