Tjosan!

Nu har lille Samuel åkt hem. Känns lite tomt faktiskt. Natten gick jätte bra. Han vaknade typ runt två tiden men då tog jag bara upp honom och la honom mellan mig och Nicke så somnade han om gott igen. Nicke och jag har däremot knappt sovit någonting alls inatt. Vi var nog båda lite spända för Samuel har ju aldrig sovit hos oss förut. Men det var skönt att lille snutten sov gott i alla fall =)
Sedan vaknade han vid halv sju på morgonen och då var det bara att palla sig upp. Måste erkänna att det tog emot lite hehe. Har inte världens piggaste om mornarna. Men det gick bra i alla fall. Sedan efter han sovit middag på dagen så gick vi ut i lekparken och vid halv tre kom Emelie och skulle hämta honom.

Är glad att allt gått så bra och att va haft så kul. Jag har ju visserligen passat honom många gånger innan men då har vi alltid varit hemma hos Emelie. Så det är kul att det funkade bra här med och över natten och så också. Så det vill jag verkligen att vi gör om och jag tror att Samuel me tyckte att det var jätte kul =)

Ikväll blir det nog lite plugg med Ruweni. Vi har ett litet prov imån och Ruweni sa till mig i typ torsdags att hon inte skulle ha tid till att plugga. Då sa jag att vi hade många dagar på oss och nu sitter jag här dagen innan och har inte pluggat ett skit haha. Lyckat. Men det är bara ett prov på SoL lagen, LSS och HSL... Kan väl ändå inte vara så svårt.

Nahe nu hade det varit grymt skönt med en dusch och en timme eller två i sängen =P Rickard och Nicke ska kolla på hockeyn *suck* hehe så finns inte så mkt att göra.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0