Tjoho!

Inatt har jag inte fått mkt sömn för jag har hostat hela natten. Dryg som fan.
Har gått på stan med Ruweni nu på förmiddagen. Det var jätte mysigt =) Har inte hostat någonting men det blir ju alltid värre när man ligger ner. Sen tror jag allt att det är Ruwenis förtjänst att jag mår bättre ;-) Du helar mig hjärtat <3

Menmen borde egentligen ligga och vila så jag blir helt frisk. Annars går man och mår sådär halvdåligt mycket längre tid istället. Måste vara pigg imorgon med på nationella i engelskan. Menmen det är så segt att bara ligga hemma. Roligare att vara ute =)

Sen ska jag träffa Jacke en stund =) Ska bli kul. Längesen vi lekte nu. Har så kul med dig jacke och du är verkligen en underbar vän.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0