Tankar

Lite mkt just nu..Men det är det väl alltid i mitt liv sen rör jag nog ihop en hel del saker och ting helt i onödan.

Försöker så gott jag kan att bli klar med min uppsatts i svensk språkhistoria och det gr väl inte jätte bra precis. Ska få hjälp av läraren imån i alla fall.

Har pratat med min syster idag om att ha studentfesten hos henne och det gick bra =) Längtar, längtar , längtar!!!!
Älskar dig Emelie, mer än du kan ana. Du har altid funnits vid min sida och du släpper aldrig taget. Du är helt underbar och den starkaste människan jag känner <3

Så det är väl det största i mitt liv nu. Studenten! Sen är det mkt taknar, känslor och människor runt om jag måste ta tag i men jag försöker och jag försöker hinna med alla så gott det går men ibland måste man helt enkelt erkänna att man inte räcker till för det gör jag inte. Man är inte mer än människa.

Är glad att jag har min älskling. Mittpunkten och tryggheten i mitt liv. Utan dig är jag inte hel. Du är en stor del av mig och du får mig att känna mig lycklig och älskad. Ingen annan är som du och inget annat par är som vi. Du är unik älskling och jag vill aldrig förlora dig. Det är för dig jag gå upp på morgonen med ett leende på mina läppar och det är tillsammans med dig jag klarar av alla svåra perioder i livet. Tillsammans med dig känner jag att jag kan klara av vad som helst.

Ruweni min prinsessa. Det bästaste bästaste vännen man kan ha. Nu tar vi snart stundenten men jag ororar mig inte en sekund för att vi kommer glida ifrån varandra för jag kommer alltid finnas vid din sida och jag vet att du alltid kommer finnas vid min. Älskar dig enormt mkt min ängel <3

Jag har mkt bra i mitt liv och det är de jag försöker tänka på när allting tar emot och när allting känns tungt. Underbar familj, pojkvän, vänner och många som ställer upp. Man ska inte klaga i onödan utan man ska vara tacksam över de man har.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0