Stressig dag!

Började skolan vid åtta idag. Var segt att ta sig upp eftersom jag knappt sovit ngt inatt. Men det var ingen lång dag i skolan i alla fall. Fick lite extra arbeten i svenskan så jag kan plugga upp mig till ett vg. Ska fan lyckas med det!!!

Efter skolan blev det fika med Stefanos och Kaj och sedan bögkörning på stan haha. Kände att det blev lite för mkt för mig ;-) Sedan gick vi på stan för att hitta en skjorta till Stefanos och till slut hittade vi en jätte fin =)

Efter de skulle jag hem och plugga men istället kom Jossan till mig och jag försökte plugga lite men det gick inte så bra haha.

Precis när Jossan gått så kom pappsen hit på en kaffe. Längesen vi sågs nu. Pratade och skrattade mycket. Älskar min pappa.

Efter att pappa åkt så fick jag lite ro till att plugga. Ytterst lite men bättre än ingenting ;-) Det enda i huvudet just nu är mösspåtagningen imån och sen får jag ta pluggandet på lördag och söndag istället.

Nu har jag precis varit uppe med Pian på stan och handlat tippar till henne och sen tänkte vi gå och handla inför festen imån men pallade inte haha så får ta det ikväll istället efter att jag solat med Tove som jag ska göra om typ ngn timme =P

Fan vad fullpackad dag det varit idag. Är riktigt trött nu och än är dagen inte över. Menmen det får gå helt enkelt.


Imån kommer allt bara kännas helt underbart. Mössan på och en cider i handen så leker livet =D LÄÄÄNGTAR!!!!!!


Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0