Skolan klar!!!!

Idag gick jag och Pian till skolan vid åtta för att få hjälp av vår lärare med vårt svenska arbete om språkhistoria. Trodde aldrig jag skulle klara av det men nu är det klart och inlämnat och jag tycker det blev helt okej!! Sen hade vi religion idag och pratade om sekter. Rätt intressant faktiskt men också väldigt sjukt. Sen hade vi betygsamtal i Mibas och jag får vg =D Nu är det bara svensa b, religion och stresshantering jag itne vet vad jag har för betyg. Hoppas på vg i både svenskan och religionen men vi får se. Blir nöjd med ett g också men jag har chans att få vg i alla fall =) Känner mig nöjd med mina betyg för jag har verkligen kämpat för dem!!

Efter skolan blev det glass och sol i hoglandspark med Jossan =) Mysigt och gott!!!!

Sen har Lina varit här en runda och hon ska vara i karlskrona hela helgen så jag hoppas vi får tid att leka på fredag =) Pian var här och lånade mina svenska papper me för hon hade tappat bort sina. Är lite avundsjuk på dig för att du ska på personalfest ikväll på playbar!! Du kommer ha grymt kul men det är du värd prinsessan =)

Nu sitter jag här med Rikard och älsklingen och vi ska snart gå och köpa bananer och marränger och göra marängswisch eller hur det nu stavas haha. Blir en tjockis kväll ikväll och jag älskar det =D

Kan inte fatta att jag är helt klar i skolan nu. Svenska arbetet jag lämnade in idag var det sista. Har nästan lite panik över att jag inte har ngt att plugga på haha. Känns riktigt knas men samtidigt helt underbart!!!!

Har även hämtat balbiljetterna idag =) Bara 9 dagar kvar!!! Wiiiie!!! Och 19 dagar till studenten =D Fan vad najs!!!!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0