Shaa!

Idag när jag vaknade mådde jag inte mkt bättre men efter en ibumetin och en dusch så kände jag mig mkt piggare =)
Har läs en massa i en bok som är på engelska idag..Ska ha en muntlig bokredovisning på tisdag så jag måste ligga i med läsningen. Problemet är bara att den är på 360 sidor och jag läser ju inte snabbast i stan precis så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna plus att jag har andra saker att göra med. Menmen jag är på gång nu i alla fall.
Känner mig lite småstressad med skolan nu eftersom betygen sätts snart om jag har faktiskt jobbat ifatt ganska så bra och har egentligen inte så mkt kvar. Så det är bara att kämpa på nu den sista tiden som är kvar.

Ikväll kommer Nickes syster Carro hit och vi ska titta på Linas kvällsbok haha. Den filmen är så rolig tycker jag. Man känner igen sig mkt med från när man själv gick på högstadiet.

Annars har jag inte mkt att berätta. Jo förresten på lördag ska jag, Pian och Carro i klassen vara inne på Weiktmeister (eller hur det nu stavas) Och typ måla ansiktena på barn och lite sånt haha. Det är typ europa dagen så då ville dom ha tre tjejer från barn o fritid so höll i lite aktiviterer för barn. Så det blir nog trevligt.
Imån kommer Lina ner fårn växjö med så då ska väl vi hitta på ngt i helgen. Blir i alla fall filmkväll på lördag här hemma och som sagt, denna gången får killarna välja film ;-)

Som sagt lite stressigt med pluggandet och allt annat man ska hinna med men det får gå helt enkelt.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0