Shaa!!

Blev lite utgång för min del igår helt oplanerat. Drog till carro vid typ halv tio på kvällen och festade med henne, emelie, emelie och elin. Jätte trevligt. Sen drog vi först till nivå som jag annars aldrig är på och sedan blev det piraten som jag inte varit på på typ ett halvår haha. Men roligt hade vi verkligen!

Idag har jag varit hos syster, Johan och Samuel. Det var jätte kul och vi pratade igenom min student och busade med Samuel och sedan kom pappsen med =)

Nu sitter älsklingen och jag och kollar på snatch..Eller jag harvkollar rättaresagt haha. Inte världens bästa film kanske =p
Imån händer det inte så mkt med på lördag ska vi på bröllop =) Det är Nickes kusin som ska gifta sig och det ska bli jätte kul!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0