Shaa!!

Jobbig dag som fan. Sov ut på morgonen men var orolig i själen eftersom jag drömt mardrömmar inatt. Sedan har jag pluggat från klockan 12.00 - 19.00 och då blir man helt slut i huvudet. Tog en liten paus och gick ut en runda med Jossan men annars har det varit stenhårt plugg. Har gjort ett religionsarbete och sedan två svenska uppgifter. Så nu har jag bara ett svenska arbete kvar men det är ett ganska stort och TRÅKIGT arbete. Menmen ska försöka göra det imån.
Sen har mobilen gått runt idag eftersom vi ska till aspö imån och det känns ju inte särskillt välplanerat från vår sida men nu börjar vi få lite koll på att så det känns ju bra de i alla fall.

Nu tänkte jag sitta framför datorn en stund och bara andas lite. Sen ska jag titta på film med Nicke, Carro och Jossan =)

Går bara tre dagar i skolan denna veckan. Är ledig torsdag och fredag och det känns nice som fan!!

Älsklingen och jag har haft mkt sista tiden på olika håll och det är många man ska hinna med vilket har lett till att vi inte haft så mkt tid för varandra. Det känns lite tråkigt tycker vi båda men så blir det ju ibland. Men det ska det bli ändring på =) Älskar min Niclas mer än någonting annat. Du är det finaste jag har och du vet att jag gör vad som helst för dig min älskling <3 <3

Hoppas alla har haft en bra helg!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0