Shaa!!

Bakfull som fan idag vilket betyder att jag lyckades med gårdagen ;-) Nästan i alla fall. Vi hade riktigt kul hela dagen. Vi satt på stumholmen och sjöng och drack och sedan gick vi till rosenbom för att lägga i den traditionella femman i hatten på honom och jag hade en femma från 1990 som jag fått av Pian =)

På kvällen var det ju fest hemma hos mig för klassen och tack till alla som var här =) Hade jätte kul och det hoppas jag ni också hade!!

Blev tyvärr ingen utgång för mig på kvällen. Blev lite för mkt dricka och tankar som ledda till ångest =/ Men tur att jag inte gick ut så ngt dåligt hände. Bättre att hålla sig hemma när det blir så.

Tack Ruweni älskling för att du tog hand om mig..Älskar dig min ängel. Tack för att du alltid står vid min sida <3 <3

Idag blir det bara plugg och kanske träffa Robin en stund =) Hoppas alla får en bra dag!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0