Shaa!!

Idag började vi inte skolan förrän tolv =) Nice med sovmorgon!! Redovisade ett arbete om fobier och det gick väl ganska bra tycker jag. Efter de åkte Pian, Jag och Coffie ut till aspö =) Pian och jag och 3 andra ska ju planera en utflykt dit som vi ska ha på måndag så vi åkte ut för att kolla läget och hitta ett bra ställe vi kan vara på. Vi hittade verkligen det perfekta stället men så vet vi inte om det tillhör ett hus som låg där haha så vi skrev en lapp till dem eftersom dem inte var hemma och får vi inget svar så får vi åka ut imorgon igen. Lite segt men det var väldigt mysigt att gå där idag och Coffie sprang runt och var jätte glad. Men sen när vi skulle ta färjan hem så en bit därifrån upptäckte vi att den gick om 3 minuter!!! Så vi sprang allt vi hade och vi har ju inte den bästa konditionen varken Pian eller jag haha och typ 100 meter därifrån ser vi att bommarna vid färjan går ner. Jag var nära på att ge upp hoppet men vi fortsatte att springa och YES, vi kom med =D Då var vi båda väldans lyckliga!!

Efter aspö blev det en runda på stan. Skulle hjälpa Ruweni att hitta en klänning till mösspåtagningen och fan vad avensjuk jag är på klänningen hon köpte. Ni får säkert se den på hennes blogg =) Grymt snygg!!! Själv köpte jag två linnen och en tunn tröja...I JAMAICAS färjer =D Hittade exakt dem rätta färjerna och jag har letat så länge. När vi kom in på Gina så slet Ruweni tag i två linnen, rött och gult och jag blev överlycklig. Sedan köpte jag den gröna tröjan på HM. Så nu är jag riktigt nöjd!!!

När älsklingen kom hem gick vi och käkade pizza och eftersom jag inte ätit ngt på hela dagen så var det grymt gott och jag blev grymt mätt!!!! Nu är vi bara hemma och jag ska nog försöka plugga lite och kanske nana en liten stund. Är jätte trött. Får se om jag har ngn ro i kroppen till att plugga. Det enda som finns i mitt huvud nu är mösspåtagningen som är på fredag. LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!


 
Det här är riktig musik!!!

Eleonore


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0