Shaa!

Igår blev det en runda till playbar =) Var där med Lina och Pian men efter bara en liten stund gick Lina hem. Fan vad kul jag hade. Träffade Stefanos som jag inte sett på evigheter så det blev mycket flum haha. Och Jacke var rolig och glad för han hade gått ut skolan.. Grattis till dig vännen =)
Hade en riktigt rolig kväll!!

Idag mellan halv elva och halv tre har jag, pian och Carro varit inne på wachtmaister och målat ansikterna på barn =P Blev en massa hjärtan, bilar, döskalla och flaggor. Det var kul faktiskt men ganska segt. Speciellt eftersom jag har varitt riktigt bakfull hela dagen. Men själv göra själv ha som jag brukar säga ;-)

Efter det gick jag och tog en fika med Stefanos. Det var trevligt. Har saknat honom mycket!! Vi blir alltid lika störda när vi umgås =P

Sen ikväll blir det en liten runda med Pian till Jacke för att gratta honom och sedan blir det skräckis med Nicke och Rickard =)

Har känt mig stressad inför denna helgen men har fått ihop det ganska bra ändå tycker jag. Mest kanske för att jag har lagt ner pluggandet och bara koncentrerat mig på annat haha. Menmen så kan det gå. Käns bra i alla fall.

Hoppas alla har en bra helg!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0