Shaa!!

Nationellt i engelska i morse...Läsförståelsen var grymt svår och det känns som att det inte gick vägen alls. Hörförståelsen kändes däremot mycket bättre. Skönt att ha det gjort nu i alla fall.
Efter skolan så gick jag upp på stan med Lina och käkade på red light och sedan fikade vi med Elias =) Mys!
Efter de åkte jag med Pian och Micke till Lyckeby för jag skulle byta ett par skor och dom skulle handla. Vi åkte inom leksakshuset och där har jag inte varit på flera år. Mycket minnen som kom upp.

Nu är jag hemma och känner mig väldigt rastlös och jag vill verkligen hitta på ngt ikväll men vad? Inte så bra att festa eftersom jag precis varit sjuk och är fortfarande lite. Men är väldigt sugen på att. Menmen får se vad som händer. Blir väl antagligen en dryg kväll hemma. Men Lina ska sova här inatt och det ska bli kulkul =)
Vi får försöka hitta på ngt!!!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0