Shaa

Nu har jag precis kommit hem från Jacke. Vi lyssnade på musik och chillade mest. Sen åkte vi och köpte milkshakes på mc donalds =) Mums!! Sen skulle han köra hem mig och först glömde jag mina cigg i bilen men de han Jacke säga till om. Sen när jag kommer upp i lägenheterna kommer jag på att min mobil ligger i bilen. Typiskt! Så då skrev jag till Jacke på msn och han hade precis kommit hem. Så då fick han köra tillbaka till stan med min mobil. Tusen Tack vännen!!!!!

Nu ska jag inte göra så mkt.. Borde komma i säng tidigt eftersom det är engelska nationella imån på morgonen. Får hoppas det går bra. Balen har inte ordnat upp sig än heller =/ Hoppas Hoppas det löser sig!!!

Princess Ruweni ligger och sover men kanske när hon vaknar, att jag terrar henne lite på sms eller msn för jag är inte trött =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0