Shaa!!

Kom precis hem från staun nu. Har handlat lite småplock till balen med tjejerna =) När vi var klara skulle dem hänga med mig till resebyron men det blev att jag gick till turistbyron istället haha. Hamnade lite fel kan man väl säga ;-) Men vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Gå in till en turistbyro när man ska få tips om resor är kanske inte det smartate =P Menmne jag får bjuda på den ;-)
Sen när vi kom rätt, till en resebyro så satt det en sur tant där inne som var riktigt otrevlig och för stunden försvann min lust och glädje till att åka utomlands med min älskling men nu är den tillbaka igen. Jävla tant men hon är väl bara sur för att hon själv aldrig kommer iväg haha. Men det är tråkigt att människor man inte ens känner kan få en att känna sig så nedstämd. Menmen skit i henne, längtar som fan till älsklingen och jag kommer iväg och jag tog även med mig lite kataloger hem så vi kan drömma oss bort lite och planera.

Har varit en helmysig dag idag med tjejerna. Var längesen nu vi umgicks alla tre. Älskar er <3

Innan på morgonen var jag ju en runda i skolan med. Fick reda på lite betyg och det blev vg i religion, vg i projektarbetet och g i svenska b. Hade hoppats på ett vg i svenska b men jag gjorde så gott jag kunde och mer kan man inte göra. Är grymt glad över vårat vg i projektarbetet med tanke på att vi gjorde allt i sista minuten. Men slutresultatet blev ju övere våra förväntningar.

Nu ska jag slappa lite innan älsklingen kommer hem och när han gör det ska jag nog fortsätta att slappa =)

Ha en bra dag!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0