Shaa!!

Igår var jag i skolan en snabbis och sen blev det en liten runda på staun med Pian =)
Efter de var vi hemma hos mig och Nickes syster Carro kom och testade olika balfrisyrer på oss =) Det var jätte kul och vi blev så fina hihi. Hon ska hjälpa oss på fredag så nu har vi fått lite ideer och så.

Idag gick jag upp med Nicke vid sju. Kändes jätte bra att komma upp i tid. Ska till skolan snart och kolla upp lite betyg och sedan skriva ut ett drinkrecept häfte som jag fått mailat till mig =) Har även fått klasslistan till mallorca så jag har börjat kontakta lite folk och det känns skönt att veta att man inte är den enda som åär nervös =) Men det ska nog lösa sig fint. Fan vad jag längtar!!

Lite senare idag blir det stan med Totty och Pian. Ska bli mysigt. Tänkte passa på att samtidigt gå till banken och resebyron där jag ska hämta lite kataloger för Älsklingen och jag ska ju me utomlands i sommar men vi måste bara komma på vart =)

Hoppas alla får en toppen dag idag!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0