Shaa

Nu har nicke, jag och carro kollat på linas kvällsbok..Mkt skratt blev det haha. Mår mkt bättre nu =)

Har varit grymt orolig ikväll..Ruweni messade mig (Tusen tack till dig princess) och sa att ngn av mig och Robin inte betalat balen för det stod en lista på studentkommiten på alla balnummer som inte betalat och då var det en med vårat balnummer som inte betalat vilket vi båda har gjort. Men nu har jag suttit i telefonen med Jenny H och klurat och det är jag som skrivit fel när jag betalade via internet så dom har fått in pengarna men de vet inte från vem eftersom jag skrev mitt balnummer på fel ställe.
Så nu har jag mailat dem och hoppas att dem svarar imån och att det inte är för sent. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte kom med på balen. Gråtit floder vill jag lova. Har sett fram emot det så mkt och det hade ju varit idioti om jag inte kom med pga av ett litet skit misstag. Fan jag är lite orolig nu haha men det ska nog gå bra..Har ju som sagt mailat dem nu och mer kan jag inte göra..Hoppas verkligen dem hör av sig imån men detta kommer nog lösa sig fint..

Så nu har jag skrivit av mig min oro lite haha.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0