Nivå/Priaten igår

Igår blev det fest för min del med Carro, elin, elin och emelie. Det var trevligt men jag var inte på så bra festhumör i början. Hade ingen dricka och inga pengar men det löste sig ändå och så blev jag bjuden en del ute =) Carro hade även lite starka grejer vi drack under kvällens gång haha. Det blev en runda til nivå och efter de piraten. Var väl hemma runt två tiden.

Är riktigt bakfull idag. Skulle egentligen träffa Matilda i skolan vid tio men vid nio skickade jag ett sms och skrev att det får bli senare istället haha sp nu ska jag strax gå dit.

Imorgon är det BALEN =D Fan vad kul det ska bli!!! Men är allt lite nervös faktiskt hehe.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0