MÖSSPÅTAGNING!!!!

Idag är en av de bästa dagarna i mitt liv!!!
Fick precis reda på att jag har VG i slutbetyg i engelska B =) Är såååå lycklig.

Idag är det mösspåtagning och det ska bli så jävla roligt..Vi ska samlas på stumhomlmen klockan två och sedan åker mössorna på klockan fyra =D Sen ikväll blir det klassfest hemma hos mig..

Kommer bli fest dagen lång och jag är så jävla GLAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!

Ska träffa Robin me sen som jag itne träffat på länge. Så bli så kul!!!! <3 <3

Shit är helt uppe i varv nu haha måste lungna ner mig men det går inte =D =D =D

Eleonore---En av de bästa dagarna i mitt liv! Önskar du var här så jag fick dela den med dig lilla mamma. Du är innerligt saknad, speciellt nu!


Kommentarer
Postat av: Måddsan...

Hejsan Elli...



Hoppas du haft en bra dag med mösspåtagning...o lite cider var det va???

När går du ut??

Kramar från Västervik....

2009-05-15 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0