Lycklig!!!

Hade min bokredovisning idag på engelska och det muntliga nationella i engelskan. Fick VG på båda =D Är så lättad över de!!!! Känns så otroligt bra och jag kommer lätt bli godkänd i engelskan nu =) Kanske till och med får vg men vågar inte hoppas på det riktigt eftersom jag tror jag körde ganska ordentligt på läsförståelsen i dom nationella. Men hon sa att vi hade stor chans till ett vg i slutbetyget så vi får väl se =)

Idag händer det inte så mkt. Älsklingen slutar inte förrän typ halv sju ikväll så vi får väl se vad jag hittar på. Någonting blir det alltid =)

Längtar till fredag till mösspåtagningen.. Kommer bli grymt kul och så blir det klassfest här hemma =) Måste bara se till att informera hela klassen om detta eftersom jag bara har typ hälftens nummer. Menmen det löser sig. Kommer bli askalas tror jag!!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0