Lyckad men ändå msslyckad kväll!!

Har haft en jätte trevlig kväll med goa människor här hemma på förfesten men när vi skulle gå upp till playbar som har bartömning ikväll fick jag och älsklingen stanna til i hoglands park för jag fick grymt ont i magen och var tvungen att lägga mig på en bänk...Pinsamt!! Folk som gick förbi måste trott att jag var för full. Efter en stund tog vi oss upp till playbar och där var grymt mkt människor och jag var kvar typ 10 minuter innan jag drog hem igen. Hade fortfarande magknip och fick även lite panik av alla människor och jag ville bara hem till sängen.

Så här ligger jag nu trött och dan..Har inte sovit mkt inatt så det ska bli skönt att sova. Magknipen försvinner när jag ligger ner men så fort jag reser mig upp så kommer den igen så därför håller jag mig helst till sängen =) Känns bäst så!!

Hoppas alla har en trevlig kväll. Natti natti.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0