Lite sjuk.

Inatt har jag haft feber =/ Inte kul. Har frusit jätte mycket ena stunden och andra stunden har jag svettats. Drygt.
Pallade ändå mig upp till skolan idag. Var på stresshanteringen på morgonen och jag fick reda på mitt provresultat. Blev godkänd och det känns hur skönt som helst. Var lite orolig för att jag inte skulle bli det. Sen gick jag och pratade med Matilda i Svenskan och Ulla  i Mibas och sa att jag inte orkade gå på dem lektionerna för jag var sjuk men vi skulle ändå bara jobba med arbeten som man lika väl kan göra hemma. 
Engelskan gick jag sedan till för jag ville veta vad jag fick för betyg i det skriftliga nationella. Fick vg =) Känner mig jätte nöjd verkligen. 

Nu sitter jag hemma och tänkte plugga lite men mitt huvud tillåter inte riktigt det. Är typ snurrig och kroppen är matt. Får nog ta mig en alvedon så jag piggnar till lite. Hoppas verkligen det går över snart så det inte blir värre. Nu sista tiden i skolan finns det verkligen ingen till att vara sjuk. Men visst är man sjuk så är man. Inte mkt att göra åt. 

Nahe en varm filt, en kopp te och en bra film lockar nu. Så får det bli plugg senare när jag har samlat energi. 

Eleonore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0