Hej

Idag var jag och Ruweni serriösa för ovanlighetens skull ;-) Vi gick till skolan en timme innan vi började bara för att öva på ett prov vi hade idag. Blev kanske inte jätte mkt plugg haha men i alla fall..Vi klarade provet bra så.
Efter skolan åkte vi till skopunkten i lyckeby. Jag gick därifrån med fyra par skor, 3 till mig och 1 par till Nicke (Jämt fördelat tycker jag) haha. Behövde nämligen ett par skor både till balen och ett par till studenten. Sedan blev det ett par extra för att jag tyckte dem var grymt fina och Pian köpte likadana fast jag i svart och hon i vitt =) Så jag känner mig helnöjd och älsklingen blev jätte glad för sina skor med. Har provat hela studentkittet nu både med vita skor och svarta skor med svart kuvertväska till. Har grymt stor beslutsångest över detta val. Menmen det blir nog bra till slut.

Nu ikväll har älsklingen och jag ätit tackos!! Grymt gott. Och nu tänkte vi ta och gå ut och gå en runda. Borde egentligen plugga men jag känner att jag har lagt ner det projektet i ett par dagar nu?! Men det har varit skönt faktiskt men måste hinna bli klar innan betygen sätts vilket är väldigt snart.

Har inte så mkt mer att säga idag. Ha det gott allihopa.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0