Härlig dag!

Bloggade inte igår men det hände faktiskt inte så mkt. Satt och organiserade alla korten och almbum och det blev jätte bra. Sedan skulle jag, nicke, carro och Rickard kolla på film på kvällen så carro och jag gick och hyrde en skräckfilm och en drama/komedi. Bara de att vi missade att läsa en liten sak om skräckfilmen som stod egentligen över hela filmfodralet. Monsterna i filmen föreställde medlemmarna i Lordi hahaha. Sämsta skräckfilmen någonsin =P Så det blev en massa skratt vill jag lova.

Idag har varit en underbart mysig dag. Samuel har varit här hela dagen och han ska även sova över så jag nattade honom för 40 minuter sedan ungefär och han somnade helt själv i sängen utan problem =) Så duktig är han den lille snutten. Vi har haft en jätte mysig dag i det fina vädret. Pappa och Emelie kom med han runt lunchtid och då skulle han egentligen sova middag. Så älsklingen och jag gick ut en runda med honom för att få honom att somna i vagnen. Men det gick inge vidare så istället gick vi ner till stumholmen och köpte glass och satte oss. Samuel blev galen av att se havet och ville hela tiden hoppa i haha. Han hade nog fått en chock om han gjort de. Är inte riktigt badtemperatur än haha. Sedan gick vi hem och då fick jag honom till att sova middag en timme och sedan efter att vi käkat på eftermiddagen så gick jag, Samuel, Nicke och Carro ut till en lekpark och lekte i 1,5 timme. Pian kom och tog hur mkt fina bilder som helst som ni får se senare. Tack så jätte mkt princess <3
Och nu på kvällen innan Samuel skulle nana så har vi ätit lite kvällsmat och sedan myst i soffan med hjärtan chips.

Det har verkligen varit hur mysigs som helst och Samuel har varit så duktig och snäll hela dagen. Han har tjatat lite efter mamma men mest för att han inte riktigt förstått att hon är hemma. Han trodde nog hon skulle komma tillbaka och hämta honom idag. Men han har inte gnällt öcer det i alla fall och som sagt inte ens nu när han skulle sova. Känns hur bra som helt och jag hoppar att han sover gott hela natten. Samuel har ju ofta annars svårt att sova och brukar vakna om nätterna men sista tiden har det blivit mkt bättre och eftersom vi varit ute så mkt idag och busat så tror jag att det ska gå jätte bra.

Hoppas alla haft en bra dag. Det har jag verkligen haft!!

Eleonore--Älskar min lille Samuel till tusen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0