Balen igår!

Igår var vi på bal och det var underbart kul. Vi var så fina allihopa och jag kände mig som en riktig prinsessa. Vi åkte ner vid halv fem till stumholmen och skulle fotta. Jag, min dejt Robin, Pian och Tove och deras dejter. Pappa skjutsade oss i sin Lincoln och han var klädd i vit kostym, jätte fin =) och syster, nicke och massa andra var med och skulle fotta oss =)
Sen var det insläpp klockan sex och det tog ca en timme om inte mer innan alla var inne och det var sjukt jobbigt att vänta och fötterna verkte men det var det värt ;-) Där inne var det jätte fint och vi åt god mat och senare på kvällen dansade vi vals och sedan blev der mer festande ;-) Var verkligen en underbar kväll. Antagligen en engångs upplevelse för det är inte varje dag man går på bal så jag är verkligen lycklig över att jag fick uppleva det.

Ett stort tack till Carro som fixade både min och Ruwenis frisyrer. Blev hur nöjd som helst!!!

Orkar inte blogga så serriöst haha för jag är rätt seg idag och så måste vi fixa i ordning här hemma och jag ska hinna med en dusch också innan man ger sig på party igen ;-)

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från gårdagen för jag har inte lagt in dem i datorn än men det kommer upp på facebook senare istället =)

Ha en toppen kväll allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0