Älskling <3



Har haft en hel mysig kväll med älsklingen, avslappningsmusik och massage <3

Älskar dig Niclas, ibland så det gör ont. Jag gör vad som helst för dig min älskling.
Jag vill vara din för evigt och jag vet att man inte ska planera sin framtid allt för mycket men det jag känner idag är de jag vill leva efter och jag ser inte en framtid med någon annan än dig.
Jag har en del av dig i mig och du har en del av mig i dig och det är de som gör oss till en.
Ditt leende på morgonen när jag vaknar vill jag vakna till varje morgon och din arm omkring mig när jag somnar på kvällen, den vill jag ha omkring mig varje kväll. Jag vill inte förlora dig.
Jag vill gå sida vid sida med dig genom allt gott och genom allt ont. Jag vill bära dig när du inte orkar gå och jag vill hålla din hand och känna vår kärlek växa ihop till något så stort som inte ens gå att beskriva med ord.
Kärleken finns i allt. I ens familj, vänner, barn, natur, vind, andetag men framför allt i dig och mig.
Jag vill alltid vara din älskling och vad som än händer kommer jag aldrig att sluta älska dig <3

Kärleken är tålmodig och god.
 Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont.
Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen.
Allt bär den , allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den. 
Kärleken upphör aldrig
                                                     










Så länge jag har dig kommer jag alltid att fortsätta kämpa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0