2 år idag!

Idag har älsklingen och jag varit tillsammans i 2 år. Tiden går fort när man har roligt. Det har verkligen varit 2 helt underbara år. Visst har vi haft våra upp och ner gångar precis som alla har men det är sånt vi har tagit oss igenom tillsammans. Jag älskar dig Niclas. Mer än ord kann beskriva <3

Vi har inte gjort något särskillt idag. Bara varit med varandra och ätit god mat. Är det inte det kärleken handlar om? Inte äta god mat då haha men att vara med varandra och att älska varandra <3
Har även fått ett jätte fint armband av älsklingen idag =) Tusen tack till dig mitt hjärta!!

Från det ena till det andra. Har fått mail från studentkommiten idag och allt verkar ha löst sig så jag behöver inte oroa mig för att inte komma med på balen =D Kan äntligen andas ut!!!

Ikväll blir det lite skräckis med Lina och älsklingen och sedan sängen. Ska ut till aspö imån på förmiddagen för jag, pian och 3 andra från min klass ska planera en utflykt dit i en kurs vi läser. Lite drygt men vad gör man inte för betyget.

Det kändes skönt att prata med dig idag.
Jag har känt mig splittrad och inte vetat vad jag ska tro.
Men jag har gjort mitt val nu.
Jag finns här för dig.


Hoppas alla har haft en jätte bra helg och får en fortsatt trevlig kväll.

Eleonore

Ps Ni SUGER på att hyra film ;-) haha

Kommentarer
Postat av: magnus

hej och ett jätte grattis till era två år hoppas att ni får en fin helg kram magnus

2009-05-14 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0