Tjosan!

Skolan gick bra idag. Hade svenska och Fritid för funktionshindrade. Inget jobbigt alls så det var skönt.


Innan Ruweni och jag gick hem satte vi en idiot på platts ;-) Kändes RIKTIGT bra. Älskar dig Ruweni.
Kommer alltid stå framför dig i allt!


Sen gick jag och träffade mamma Nettan som hade en massa post att dela ut till mig. Mest dryga papper från banken haha. Inte ofta man får något kul på posten. Men det var kul att träffa Nettan i alla fall =) Längesen.


Nu har jag precis städat i ordning här hemma och sitter och väntar på att pappa ska komma. Skulle egentligen tagit tag i lite läxor men blev väldigt glad när jag upptäckte att jag inte hade så många. Har ett litet prov i Mibas nästa vecka om ögat och sen ska jag läsa lite texter till det nationella i Svenskan. Så det är ganska lugnt. Ligger ju efter i en del me men det är mest dom där satans filmerna i Mibas kursen som jag måste kolla på och dom har jag ju inte hemma precis.


Senare ska jag gå och boka biljett till Växjö eftersom jag ska till Syster Lina i helgen. Ska bli mysigt. Finns där för dig nu
<3 Och efter det blir det nog en runda till Jacke =)


Jaojao hörs kanske senare. Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0