Tjoho!

Har haft en bra dag trots att den började med lite ångest. Provet i skolan gick kalas!! TackTack Ruweni!!! För att du hjälpte mig plugga altså ;-) haha!

Sen har jag varit en runda med Carro på staun! Köpte lite dukar och ramar och ett fat man har blockljus på. Har donat här i lägenheten hela dagen och till slut blev jag nöjd =) Tänk vad lite småplock kan göra skillnad. Nya foton och byta gardiner och dukar och sånt hihi.

Jaojao älsklignen och jag har inte gjort så mkt nu på kvällen. Hans syster Carro kommer snart in och då ska vi nog åka till City Gross =)

Fick besked idag och jag antar att det var det bästa. Känner mig rätt iskall men måste vara det just nu angående detta för jag orkar inte annars. Orkar inte gå ner mig över det trots att det känns för jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0