Tjoho!

Bara en lektion idag, stresshantering. Efter det gick jag till skolan och gjorde klart ett arbete som jag skulle lämna in. Skönt att ha de gjort! Sedan träffade jag syster Emelie och gick på staun. Köpte min studentklänning =) Jätte fin och jätte nöjd är jag! Emelie köpte sin klänning som hon ska ha när hon är tärna på hennes kompis bröllop. Sååå fin var du i klänningen och även otäckt lik mamma! Älskar dig syster <3
Sen så käkade vi på kina restaurang=) Mums!
Nu sitter jag hemma och gör inte så mkt. Ikväll kommer kusin Alex ner och då ska vi nog ses en runda sen ska han sova här imån. Ska bli mysigt. Saknar min Alex!

Träffade Ruweni och Micke på stan med. Var så konstigt för jag kände att jag hade saknat Ruweni så mkt trots att vi sågs igår? Haha är väl bara beroende av dig min ängel <3

Och Totty ligger hemma med influense =( Har inte pratat med henne idag men hoppas hon blivit bättre. Älskar dig snuttan <3

Ikväll vet jag inte vad som händer förutom att träffa Alex då. Blir nog en rätt lugn kväll tror jag.

Bloggar kanse senare. Tjoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0