Shoo

Kvällen blev bättre än dagen. Var jätte mysigt att syster kom. Vi käkade gyros och pratade en massa =) Fick även lite presenter. Ett linne, en söt t-shirt och ett par öronhänge. Så söt är du Emelie. Älskar dig som fan! Du är så underbar.

Har oroat mig en hel del för Ruwenis och mitt projektarbete men nu har det släppt. Har riktigt feta ideer nu och ett JÄTTE stort tack till Magnus som kommer göra att detta projektarbete kommer bli kanon!

Nu sitter jag och älsklingen här vid varsin dator. Så jätte sociala vi är med varandra haha.

Klockan tickar på och mörkret faller. Snart är det dags att lägga sig. Försöker hålla mig vaken så länge som möjligt så att jag ska slippa ligga vaken i sängen och fundera en massa och låta ångesten krypa sakta inpå mig. Jag önskar att jag en dag kan besegra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0