Mysig dag!

Gårdagen var bra..Var ute med tjejerna. Skulle hamnat på statt men hamnade på playbar istället haha. Men kul hade vi som vanligt även att jag var lite nere pga vissa saker. En massa blandade känslor.

Idag har jag haft en helmysig dag med Emelie, pappa och samuel. Har lekt oh busat och trots att Samuel hade feber var han pigg och glad. Bara nu mot kvälln han blev lite gnällig.

Ruweni är på läger ikväll med sina konfimander =) Så henne kan jag itne leka med nu =( Men är glad att du har roligt älskling =)

Och Nicke Picke är ute med grabbarna och festar loss haha. Hoppas det inte blir för mkt bara =) Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Klockan är ju ändå lite över tolv men jag är faktiskt inte särskillt trött. Just de ja var det inte inatt man skulle vrida fram klockan? Hm detta måste jag kolla upp!

Jaojao hoppas alla har en helbra kväll i alla fall. Ska nog mysa ner mig i soffan nu =) Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0