Hemma igen!

Då var man hemma från Sälen igen. Kom hem igår kväll. Har varit en grymt rolig resan. Den startade dock inte så bra. 2 km därifrån så körde bussen fast i en enorm snödriva så vi fick gå sista biten i mörker, snö och kyla släpandes på en massa packning. Men trots de höll vi humöret uppe och lite spännande var det faktiskt =) Sen har vi åkt åkt och åkt!! Jag och Totty åkte snowboard såklart ;-) Och Ruweni höll sig till skidor. Hon testade min snowboard några gånger och hon var faktiskt jätte duktig. Sen provade vi även på längdskidåkning. Inte riktigt min grej men det var roligt. Snöskor har vi också klampat runt i vilket var rätt så häftigt och så gröpte vi ur snökojor som det tyvärr aldrig blev av att vi sov i. Hade varit grymt coolt att göra det menmen. Olika tävlingar, stafetter och pulkåkning har det också varit =) Längtar verkligen tillbaka!! Dom hade väldigt mkt snö däruppe och vi hade tur med vädret trots att det aldrig var någon sol. Är verkligen helnöjd med hela resan!

Idag har jag gått på staun med Ruweni. Vi köpte present till Totty som fyller år imorgon =) Sen blev det en tröja till mig själv och en söt väska. Vi köpte oxå varsin jojo haha. Grymt längesen man hade en sån. Pian var riktigt skillad på att men jag hade glömt tekniken haha =P Sen avslutade vi med en fika på 3g. Jätte mysigt har det varit. Älskar dig syster <3

Ikväll blir det kanske en runda med Ruweni till Jacke =) Får verkligen inte glömma bort att anmäla mig och min date till balen ikväll. Det hade ju varit galet om jag hade glömt det!

Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0