HejsanHoppsan!!

Har varit uppe sen klokan sju idag trots att vi började klockan tolv =P Trodde först att jag började vid åtta så när jag väl hade gått upp pallade jag inte gå och lägga mig igen =) Flummade runt här hemma och drog sedan upp på stan med Hannah och efter det gjorde jag faktiskt lite läxa i skolan haha.
Pian försov sig men lyckade komma till skolan på 13 minuter från de att hon vaknade..Blev riktigt impad ;-)
Så fick vi då mvg på provet om ögat =D Lycklig!!
Sedan drog Ruweni och jag till Jämjö och träffade syster och min lille älskling Samuel. Vackraste barn i världen. Älskar dig så mkt lille snutt.

Annars har det inte hänt så mkt idag. Har varit lycklig över det vackra vädret. Underbart, hoppas våren är påväg nu! Ikväll händer det nog inte så mkt heller. Var sugen på att hitta på ngt men blev rätt trött nu. Kanske leker med Ruweni en stund sen =)

Ha det gott allihopa!!


Älskar dig Samuel <3





Gör vad som helst för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0