Hejhopp

Härlig dag. Hade inga lektioner idag. Syon skulle bara informera lite så vi var i skolan max en timme =) Skönt. Sen har jag gått på staun med Carro (Nickes syster) Köpte mig en bh för 79 kronor haha rätt så billigt tycker jag. Kollade även på en massa söta bikini men det får bli en annan gång. Sen gick vi och fikade och hade det mysigt och en hel del skratt och flum blev det =D

Sen kom Nicke och Carros föräldrar och farmor och farfar så nu har vi suttit och fikat igen haha och pratat en massa. Det ver trevligt. Och lilla Tessie var med oxå hihi.

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Sånt man märker =) Ha det gott allihopa. 
Och till Pian....GLÖM INTE RINGA CARINA!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHH JAG GLÖMDE RINGA CARINA!!!

2009-03-26 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0