Hejhej!

Idag är jag glad =) Har varit ute på min praktik för att få ett riktigt avslut. Mina handledare var nämligen inte där mina två sista dagar. Blev bjuden på tårta och grejer =) Så fick jag mvg i betyg och det känns grymt roligt =)

Sen har jag precis kollat min mail och jag kom med på balen hihi. Käns också väldigt väldigt bra!! Nu kan man andas ut. Ruweni kom också med =D Hoppas Totty med gör det!! <3 <3

Nu ska jag fixa i ordning mig och packa lite smått eftersom jag ska upp till växjö till syster Lina. Kommer bli en myspys helg.

Ha det gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: nettan

Du är världens duktigaste o sötaste.Du vet att jag alltid finns för dej!

Blir så otoligt rörd av dina dikter, det berör ända in i själen.

Älskar dej för alltid!

Mamma Nettan

2009-03-15 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0